Gona

I love you

Kategori: Schweiz sommar/höst 2010

Bad day. Stack till stranden och badade och låg o lyssnade på musik. Jag älskar att vara för mig själv men inte idag. Idag ville jag ha hela min familj samlad och mina vänner nära. Men man kan inte alltid få som man vill. Ju äldre man blir desto mer inser man hur tråkigt det är att bli vuxen..Det är tur att jag vet att jag har världens bästa familj och vänner iallafall. Tur att jag har en mamma som skickar så söta sms när jag ligger på stranden att jag får gläldjetårar. Bara för att hon är så underbar och för att jag saknar henne som in i helvete. Det är tur att jag har en pappa och lillebror som gör allt för att pigga upp mig o få mig på bra humör. Det är tur att jag har vänner som sitter och pratar med mig i timmar för att få mig på humör. Det är tur att jag har två äldre syskon som alltid stöttar mig, som jag kan säga precis allting till och dom förstår alltid. Alla dessa människor..dom kommer aldrig förstå hur mycket jag uppskattar dom. Det är dagar som denna som man förstår hur mycket dom faktist betyder.
Jag mår bättre nu, jag har fått avreagera mig lite. Men såfort jag tänker på allting så brinner det inuti mig. Det här är så fel, såhär gör man inte. Bara för att man inte kan göra sitt jobb så skyller man inte ifrån sig på ett par oskyldiga ungdomar. Fan va jag längtar tills jag får lämna det där landet för gott. Med all respekt till alla svenskar, men jag tycker att Sveriges system e FUCKED UP.
Nä pallar inte ta det igen, ska forsätta kolla på film här. Puss ha det bra och ta hand om era nära o kära.

Kommentarer

  • MAMMI säger:

    GONQE LUMJA MAMI QE TKAM TI JE MA E MIRA MAMMI DON SHUM. MOS U BAN NERVOZ PER KURGJA SE KTA DISHKA DUHET ME SHKRU SE TI E DI QFAR M.... JAN KTA JAG SAKNAR DEJ PUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

    2010-07-16 | 12:25:03
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • urfan säger:

    gonis :( har du några tips på vad man kan göra som är soft/skoj under sommarlovet? har haft världens bajsigaste sommarlov, hemma 24/7 . inget att göra alltså guuuud klarar ej av mer :(

    2010-07-18 | 17:34:52
  • GONA säger:

    Oh Mami du är bäst. Te dua mas shumti nbot och jag saknar dig så himla mycket. Viq zoti mundet me ta kthy ty krejt tmirat qe na ki bo. Nuk ka kurkun nan si ti. pusss

    2010-07-19 | 02:05:25
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • GONA säger:

    SV My fan: Söta du. Förstår att dt kan bli långtråkigt! Men om du vill ha tips måste ja veta meeer. Har du dina vänner här i Sverige också? Jobbar du något? Ska du resa i sommar? Är du över 18? För det lite olika tips beroende på om du har dina vänner här lr inte lr om du e 18 lr om du jobbar osv osv. Försök inte deppa! Försök njuta av ledigheten ist! Puss på dig fanis

    2010-07-20 | 23:09:05
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: