Gona

Härlig dag!

Kategori: Schweiz sommar/höst 2010

Vf plågar jag mig själv? Mina ögon svider och jag är helt död men ändå sitter jag här som ett spöke haha..Nä men ska strax lägga mig tänkte bara flika in med ett kort inlägg.
Idag var en riiiiiktigt skön dag! Vaknade upp och satte genast på massa hög musik. Pappa var på jobbet så jag o lillebror högg i frukosten och sen var det dax och dra till stranden. Stekte där från typ 12-1 till 8! Solade, badade,lyssnade på musik, åt nachos och bara chillade. Pappa kom också förbi en stund efter jobbet. När vi kom hem lagade jag och pappa middag. Mums va gó mat det finns i det här landet. När jag och lillebrodern vilat våra magar så tog vi på oss våra bekvämaste skor och gick ut på en långpromenad. Efter att ha vandrat runt till typ midnatt så ringde pappa och ville bada, så han kom till stranden med våra badkläder och det blev ett jääävligt skönt nattdopp. Fan va jag äääääälskar att bada på natten, så himla skönt asså. Och så jäävla sjukt, kl va efter midnatt och stranden var proppfull!! Folk hade på hög musik, skrattade, dansade, badade, hoppade från hopptornet precis som det vorre mitt på ljusa dan, helt sjukt faktist haha. När jag kom hem blev det en lång dusch och nu sitter jag här. Ska sätta på någon film att somna till. Imon är det stoooort parad i staden, dom stänger av alla gator o grejoor så jag och lillebror tänkte dra dit och efter det blire stranden. Btw jag har redan fått lite färg!!! Woho är värsta glad med tanke på att jag såg ut som typ casper innan..Farbrors kommentar i flygplatsen igår "Du har druckit så mycket alkohol i Barcelona att du bleknat ist för att ha blivit solbränd" HAHA skön den. Jaja nu har jag tjötat alldeles för mycket PUSSHEJ














Kommentarer

  • Albaa säger:

    Ohhhh ja vill oxo vara där,,saknar er båda,.pussa ihjäl varandra från mig! en nexha puss på er båda

    2010-07-22 | 00:23:49

Kommentera inlägget här: