Gona

Bio ikväll

Kategori: Schweiz sommar/höst 2010

Hej babes!
Hinner inte skriva så mycket eftersom jag strax ska iväg här. Idag har jag haft en joooobbig huvudvärk hela dagen men det stoppade mig inte från att ta en runda på stan. Kom hem med ett par dö-läckra klackar. Mums på det. Vi hörs när jag kommer hem för nu ska jag nämligen iväg på bio här. Ikväll blir det Inception! Mina killkompisar har tjötat hål i huvudet på mig om hur bra den är o att jag MÅSTE se den så ja...då måste jag väl se den! Pusshej!


Massssa gryma kändisar är med!

Kommentarer

  • Marigona säger:

    Hej!



    Jag har kommenterat några gånger men har aldrig fått svar he he he. Men jag undrar: Hur ska man gå tillväga när man ansöker till att börja i en skola i USA? Jag har nämligen för mig att det var det du skulle göra :-)



    Men allt känns så stökigt hos mig. Känns som om att all information ligger huller om buller och alla skolor är så komplicerade. Har du tips eller råd på vilka skolor som är bra och hur man ska gå tillväga m.m.? Skulle vara underbart! :D



    Tack på förhand!

    2010-07-28 | 22:50:06
    Bloggadress: http://gonn.blogg.se/
  • EEMMAAH säger:

    Varsågod:D



    Hur äre med dig?:)

    2010-07-28 | 23:27:12
    Bloggadress: http://eemmaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här: