Gona

American flag..

Kategori: Schweiz sommar/höst 2010

Idag har jag varit i stan och shoppat en massa fint. Slog vad med pappa igår HAHA och han förlora så jag hade massor att spendera idag höhö ;D
Skulle ha velat bada idag, var sjukt varmt men så är man som tjej förbannad med a damn thing called my period. Sjukt jobbigt. Kan man inte bara få välja när man ska börja få sin mens? Typ när man är 30 och vill ha barn så ska man säga Abrakadabra och klappa sig själv på stjärten 3 ggr och så får man sin mens. Haha okej jag är sjukt trött. Jag ska iallafall lätt börja käka minipiller innan nästa sommar så jag slipper denna lidan heeela sommarn!
Nu tröttna jag. Så här får ni bilder på en söt tisha jag inte kunde bestämma mig för om jag skulle ha eller ej. Musse Pigg/Mimmi trenden känns såå way back in time men jag gillllllllllar ju flaggan...what to you guys think?





PS. Nu har jag fyllt på med massa bilder i inläggen om ni kollar i arkivet Juli för er som vill se :)

Kommentarer

  • sarastille - vinn smycken för 200 kronor hos mig säger:

    samma här :) ska du hitta på idag då? :)

    2010-07-28 | 05:58:52
    Bloggadress: http://stiille.blogg.se/
  • Leia ♥ säger:

    Kul med shopping! :)

    2010-07-28 | 16:00:12
    Bloggadress: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här: