Gona

Åh!

Kategori: Schweiz sommar/höst 2010

Ohh ja hatar när jag blir shoppingsugen på helt omöjliga tider. Fick plötsligt ett stort sug efter någonting nytt, någonting som ger mig den där ÅH-känslan. Skor, skor som ger mig den där OMG-ER-MÅSTE-JAG-HA-ANNARS-KOMMER-JAG-ÅNGRA-MIG-I-RESTEN-AV-MITT-LIV-känslan måste vara bland det bästa som finns haha. Nu tycker väl säkert ni att jag är en tönt, men det får ni gärna tycka för jag kunde inte hålla med er mer isåfall haha.
Nä men nu tycker jag faktist att det var ett tag sen jag köpte ett par riktigt snygga skor. Jag vet att mamma inte kommer bli så glad av att läsa detta haha men jag e ledsen mami, måste...ha...skor...Nu..(HAHA Homer ni vet) nej okej nu är jag en tönt på riktigt. Påtal om skor..en rååååsnygg väska skulle inte heller sitta fel!! Men jag måste bara säga att jag är riktigt trött på att gå runt i affärer och inte hitta någonting roligt!!! Varken i Götet, Barca eller Geneve...Bara mitt älskade London som kan behaga mig. Tror fanimej att det är dax och ta en tripp ner dit snart igen. Barcelona var grymt, men fan va London också va bra! Kan inte riktigt bestämma mig om vilket som va bäst..Hade så grymt kul på båda ju. Jaja, London i höst iallafall. Det vill jag göra. Måste bara hitta några roliga filurer som vill med!

PS. Jaaaa, ja vet att man kan nät-shoppa men jag är en bonde som ännu inte börjat med sånt. Jag gillar känslan av att få känna på plagget, testa det, se det IRL, lukta på det...haha okej jag skojar. Men jag gillar själva känslan att man ska ut o shoppa helt enkelt! (Plus att ja har ett ungdomsbankkort som man inte kan nätshoppa med hehe..)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: