Gona

Sunday

Kategori: Allmänt

Hello guys! How u doin?
Den här helgen har jag tillåtit mig själv att drömma mig bort, att leva i en annan värld, långt bort härifrån. Allting är så fint där, där är jag lycklig. Åh va jag älskar att titta på film. Imorgon är det tillbaka till verkligheten vilket känns mindre roligt. Längtar redan till helgen! Långhelg..Har ingen skola på fredagar den här terminen så jag har långhelg varje helg och jag kan tala om för er att det är jääävligt gött!

Imorgon väntar mig en riiiktigt lång dag! 08.00-16.20 säger mitt schema..mitt fucking schema -_- haha menmen får väl vara liiite tacksam att jag har väärldens håltimme efter lunch..
ahkej nu har jag slut på text..ska in och boka lite lektioner, läsa lite religion inför provet på onsdag sen ska jag försöka sleepa..godnatt! puss


Kommentarer

  • Valentina säger:

    HEJ ! ville bara säga att det blev ettJA!! fattar inte att 7 ånader av väntan e över nu, shit wow

    är helt exaltisk gald nu.. Kram och ha det bra.

    2010-02-02 | 12:41:14
    Bloggadress: http://valentinabara.blogg.se/

Kommentera inlägget här: