Gona

Questions and Answers

Kategori: Allmänt

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

 "Kunna ta med dom vart som helst i fantasin med något så.."

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

 Min garderobsdörr

3. Vad var det senaste du såg på tv?

 MTV..massa musik var det imorse

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

 Bodde väl vara typ 20.30 nu kanske? 

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

 Ingenting, förutom musiken jag har på är det knäpptyst

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

 För en halvtimme sen ungefär, var påväg hem från stan

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

 Facbook

8. Vad har du på dig?

 Svart body och mörkblå leggins

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?

 Ja! Haha drömmer alltid ganska freaky drömmar som jag helst inte skriver ner i bloggen, ni måste tro jag är sjuk eller nått haha

10. När skrattade du senast?

 Nyss, eller aa för typ 10 min sen när jag fick ett väldigt virrigt samtal av en vän

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

 Ingenting, väntar fortfarande på att någon ska komma och sätta upp mina USA-tavlor..

12. Har du sett något konstigt på sistone?

 Ja, jag är alltid den som får syn på konstigt skit haha

13. Vad tycker du om den här utmaningen?

 Den var helt okej

14. Vilken var den senaste film du såg?

 Epic Movie (Jag har riktigt torr humor men den här filmen var bara FÖR mkt..men visst skratta jag till ibland ändå haha)

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

 Frågan är väl vad jag INTE skulle köpa? Skulle betalat av skolan i USA för mig och It, köpt hus till oss där, rest runt i världen med vänner som en dåre (och antagligen köpa lägenheter/hus runt om i världen) , shoppat som fan, köpt whatever my family wants, skicka massa pengar till släktingar i Kosovo, investera en massor så jag aldrig mer behöver jobba hihi :p

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

 Jag kan vara jääävligt blyg. Alltså folk jag känner tror aldrig att jag kan vara blyg nångång då jag är helt galen med folk jag känner men jag kan bli SJUKT blyg ibland alltså. Dessutom är jag inte alls så social som folk kanske tror att jag är, jag tjötar på som fan, men jag är inte sån person som går fram och minglar med folk eller typ är sådär..aa typ social helt enkelt haha..

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

 Jag skulle vilja ha en någorlunda rättvis värld..eller typ, att Jag får styr världen så jag gör fred och allt jag vill göra...HAHAHA

18. Tycker du om att dansa?

 Älskar att gå ut o dansa!

19. George Bush?

 I'm not a hater!

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

 Leona och Vanessa gillar jag. Leo, Leonel, Adrian gillar jag till pojkar..fan nu när jag får frågan ställd så kommer jag inte på fler bra..

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?

 Överväga? Jag ska fan lätt bo utomlands!

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

 "Fan va grym du är! Du har verkligen levt ditt liv till fullo. Nu kan du få ta över min plats som Gud, snygging!"

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?

Ehm..I don't give. Den som vill kan la svara?

Kommentarer

  • Shab säger:

    23!!! HAHAHAH

    2010-01-09 | 00:32:17

Kommentera inlägget här: