Gona

Onsdag

Kategori: Allmänt

     
Hello you. Känns som det var länge sen ni fick se mitt tryne så då tog jag lite kort precis för jag antog att ni måste ju såklart ha saknat det, HAHA.
Idag hade jag en riktigt bra eftermiddag. Mötte upp Nina i stan, vi skulle på jakt haha. Stötte på ShabShab (Shabbu & Shabnam) dt va lääängesen, roligt roligt. Sen såg vi en vandrande filur gå helt själv i stan, så vi var såklart tvunga och hoppa på henne. "GÖR ALDRIG SÅ IGEN!!" Haha Itman my love. Sen blev vi 3 stycken som var på jakt. Hittade någonting uuuunderbart så det pirrade i hela magen av tanken!! Wohoo får hoppas på att resten är lika pepp som jag och Nina bara..då jääävlar!! Ska strax kläcka ideén för mami också och se vad hon säger..(Mami, du vet att jag älskar dig mest mest mest va? HAHA)
Efter det var Nina tvungen och gå iväg så vi tog en lååååång-fika och låååång-promenad HAHA och kom hem för typ en timme sen..Inte kul att komma hem!! Varför? Jo för att mitt rum ser ut som en misslyckad lekstuga!!!!!! Gaaah allt ligger helt huller om buller och det har sett ut så i en vecka nu men jag oooorkar verkligen INTE plocka upp mina grejer..haha fyfan jag blir bara latare och latare. Mamma försökte med att ge mig utegångsförbud tills jag fixar mitt rum men det funkade ju sådär..(MEN JAG LOVAR MAMMA jag ska fixa det) HAHAHA jag är så sorglig va..
Nej nu ska jag ta mig en dusch och titta på min kära televizioon tills mina bönor loggar in på msn så vi kan hypa lite. Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: