Gona

jätteonödigt faktist

Kategori: Allmänt

fannnnnnnnnnnn va braa hihihohohohhahahahehehehe nu ska jag ligga o titta film o sedan somna me ett big smile på läpparna!! Undra hur sjukt det skulle sett ut..hahaha ighu får sån bild framför, en sovande människa me sånt big läbbigt smile..HAHAHAAH herregud va vrickat...YOOOOOOO FREAKKKKKY LITTLE THÄÄÄÄNG. hhohoho e hyper som vanligt, imon ska bli kuuuul, hey frölunda HAHAHA tara............blääääääää ja TROOOOOR ja behöver sömn yes sir ja trorrrr. masssa planer har planerats och fyfaaaaaaan va it feel göööd. skulle sticka till helsingborg o gömma mig från the cops today men sen min klocka påminde mig att ja inte hade tiiiiid o rymma...HAHHHHHHHHAHHA ja har inget liv. for real alltså. jajajaaja iallafall, blir väl hbg nån helg snart, ja vill testa staden förstååårni. Funderar även starkt på att planera in den jäkla sthlm-resan som jag tjötat om så jävla länge. VARFÖR ÄR INTE MINA VÄNNER HYPADE NÄR DET GÄLLER HUVUDSTADEN????? Jag vill säga "STOCKHOLM" o höra alla säga "KOM VI GÅR O BOKAR NU NU NU"..menmenmenmenemne drömma kan man ju alltid..får la ta o slääääääpa med dom till biljettbokningen. eller så åker vi bil bara, lätt som en plätt som en nkehrwrjw. men mamma är den oroliga typen som inte litar på vädret..och inte på våra kära vänner som precis tagit körkort för den delen heller höhö..

förresten, min framtida man ska va en sån där som e på allt jag säger. om ja vaknar mitt i natten en vardags kväll och väcker honom o säger EY VI DRAR TILL AFRIKA IMON DÅ!?!? så ska han le sitt charmiga smile så sen säga "vi e dääääär älskling" hahahahaha. när jag tänker efter så e dt ju typ som en killversion av itman..aa precis, jag vill gifta mig med Itmans killversion..HAHA fan va roligt ändå..tänk han heter Itgirl HAHAHAA ey hejdå

Kommentarer

  • Melina säger:

    Itgirl hahahahahahahahaHAHAhahahaHA ;DDDDDDDD

    2010-01-10 | 13:14:54
  • getoar säger:

    fjortis varning

    2010-01-11 | 00:19:28
  • GONA säger:

    SV Getoar: Hahaha din tönt geti vf älskar du o läsa min blogg????? staaaaalker hahaha

    2010-01-13 | 17:27:12
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • selin säger:

    HAHAHAHHA fyfan som jag skratta, vilken härlig personlighet hahahahha. puss från malmö

    2010-05-18 | 19:09:33
    Bloggadress: http://mwauw.blogg.se/

Kommentera inlägget här: