Gona

Finally!

Kategori: Allmänt

ääääntligen är dagen här, som jag väntat o väntat. är superglad och förväntansfull just nu. men också jääävligt jääävligt trött, alltså inte varit såhär trött på jääävligt länge. Kan ju bero på att jag vart i skolan idag, uusch för skolan..men idag var det ändå kul, skrattade ihjäääl mig hela dagen, humöret var liksom bara på topp av någon anledning haha. Jaja nu ska jag hoppa in o ta ett bad så jag kan ta på mig mina nya supersköna pyjamisar sen..imorgon blir syrran 25 år wuhuuu, skulle inte ge henne mer än 21 menmen här blir man gammal! ÄNTLIGEN kan jag följa med ut o fira hennee yeeeeay haha, men det får bli nästa helg =)
tjolahoppsanhejsandejsan heeeeeeeeeeejdå

Kommentarer

  • sillan säger:

    Va ska du göra nu i helgen?

    2010-01-13 | 16:40:20
  • GONA säger:

    SV Sillan: Vet inte riktigt, hade tänk och gå ut o få tankarna på annat men på fredag blir det begravning sen får jag se vad som händer..va ska du göra själv då?

    2010-01-13 | 17:24:52
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • Sillan säger:

    Jag vet inte inget planerat. Men kommer du gå ut och festa tror du?När du fikar och äter med vänner vart brukar det vara då?



    Och jag beklagar det som har hänt din vän

    2010-01-13 | 18:47:26
  • GONA säger:

    SV Sillan: Jaha okej, hoppas du får en bra helg iallafall! Jag har ingen aning faktist, tror inte det men får se..Hmm nästan alltid olika faktist. Men vi gillar fika på Fröken Ohlsson (mest på somrarna) och äta på Tintin, men vi gillar också att variera oss och hela tiden testa på nya fik :)



    Tack så mycket. Kram

    2010-01-13 | 19:49:29
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: