Gona

Tara's b-day!

Kategori: Allmänt

skrev värsta inlägget, men sen radera ja för ja orka inte. festa igår, firade Tara min älskling som fyller år idag, GRATTISSSSSSS, ÄLSKAR DIG! 90% albaner o dt va helt rätt för ja hade skitkul, albaner är dom skönaste människorna ever, tycker JAG. sov borta ikväll så kom hem för typ några timmar sen, promenad med Mirna & Emina. Dumt gjort då det tog 1 timma för mig att återhämta mig efteråt pga kylan. Tog ett varm bad och fixade håret, ska klä på mig sen kommer Tara över. Vi ska se gryyys, inte grus utan gryyys hahaha.
Livet är gött. Efter att ha insett en sak idag så känns livet ännu mer gött. & så räknar jag ner dagarna..faaan va kul vi ska ha. Pusshej

Bilder kommer när jag fått tag på min kamera och kommentarer svaras på när jag hinner.


Tara, jag och Nina på min födelsedag.

Kommentarer

  • Valentina säger:

    HEJ!

    Har inte festat med albaner ännu men den dagen kommer hi hi men albaner är otroligt sköna männiksor med en glädje i sig som jag vet inte vart de kommer ifrån vet du?



    2010-01-11 | 11:09:25
    Bloggadress: http://valetninabara.blogg.se/

Kommentera inlägget här: