Gona

There's nothing here for me, so I gotta move fast

Kategori: Allmänt

Ohhh är så jäkla trött på alla desssa f*cking läkartiiiiiiiider!! Känns som varenda lilla grej på min kropp är fel haha..Och tror ni inte min familj tjötar hål i skallen på mig att ALLT beror på att jag inte äter grönsaker/frukt!? Jag HATAR aaaaaalll slags grönsaker, allt allt grönt typ haha..Och den enda frukt jag kan äta typ är persika..och jordgubbar..Och jaaa, ja vet att jag inte får alla vitaminer men det är ÄCKKKKLIGT!!

haaaaapp iallafall..jag har funderat big time på en sak dom två senaste dagarna nu..jag funderar på att flytta fram USA-flytten lite..åka antingen efter nyår eller nästa sommar..Alltså ta ett sabbatsår, men inte stanna i Sverige utan åka runt i världen och jobba o uppleva saker. Typ åka till Australien, Thailand, Cuba osv osv..Bara SE världen! Nu menar jag jobb som inte kräver nån särskilt tidigare utbilding..kanske barteneder, kanske au pair, ja, vad som helst funkar! Jag är ung och börjar jag plugga nu kommer jag inte va klar förrens om flera år och jag tycker verkligen man ska ta vara på livet!! Jag kommer va ung och mer erfaren efter plugget också men jag vill inte tappa lusten, jag vill skaffa mig lite livserfarenhet FÖRST, seeen flytta till andra sidan atlanten..Vad tycker ni då? Varenda kotte jag tagit upp det med har rekomenderat mig att gå ut o se världen först och jag tror starkt på den ideén..Ska bara kolla med Itman först..och mamma & pappa såklart hehe :)





















Kommentarer

  • Anonym säger:

    Snälla lägg upp ett album om london man orkar inte vännta länge

    2010-02-23 | 02:15:24
  • nina säger:

    bilderna från loooooondon

    2010-02-23 | 22:29:50
  • Morea säger:

    Åh alltså jag rekommenderar dig verkligen att inte börja direkt. Jag gjorde det själv och nu går jag första året. Jag kan bara säga så här: jag har INGEN motivation ALLS till att plugga och många av mina kompisar som också börjat studera direkt säger också att de är väldigt skoltrötta. Fyfan vad jag ångrar att jag inte tog ett år ledigt alltså!! Men det enda som gjorde att jag inte tog ett år ledigt var att jag var rädd för att jag inte skulle få nåt jobb och då skulle det inte vara så roligt att sitta hemma hela tiden och inte göra nåt. Jag hade inte heller några planer på att åka till nåt annat land för typ ingen av mina kompisar kunde åka med, så det kändes inte så kul att åka till ett främmande land helt ensam. Men det verkar inte vara fallet för dig, så jag skulle verkligen rekommendera dig att ta ett år ledigt.

    2010-04-19 | 17:29:12

Kommentera inlägget här: