Gona

Nu drar vi och gör London osäkert!

Kategori: London 2010

Nu är aaallt packat och klart! Tagit en dusch, fixat till mig, käkat en big frukost och humöret är på topp. Sitter och väntar på skjuts bara sen jävlar bär det av mot Looooondon town. Fyfan vilken resa det här kommer att bli alltså..Uhh, längtar bara tills vi är framme! Ikväll blir det självklart paaaartyyyyy!!
Hare gött i snöiga tråk-sverige höhö =)
Tillbaka om en vecka! Tills dess får vi höras av via min svenska och min engelska telefon.
Pusssssshej


LND HERE WE COME!

Kommentarer

  • CITYCATS SVARAR: säger:

    ha det bäst älskling!!

    Shoppa o festa för mig med hahaha:D



    Nästa fredag KSV independent på blåstället glöm inte..

    te dua shum shum!!



    <3

    2010-02-11 | 12:17:45
    Bloggadress: http://citycats.blogg.se/
  • Maddde säger:

    Du måste berätta om hur det var i London, och vad ni hittade på när ni var där! Jag och mina vänner planerar att åka dit över påsk lovet :p

    2010-02-18 | 17:21:24
  • Anonym säger:

    BESÖK MIN BLOGG: OCH GÅ TILL KATEGORI: TILL SALU.

    DÄR KAN NI SHOPPA MASSOR AV KLÄDER.



    HTTP://EMELIELINDAHL.BLOGG.SE

    HTTP://EMELIELINDAHL.BLOGG.SE

    HTTP://EMELIELINDAHL.BLOGG.SE



    KLÄDER KLÄDER KLÄDER

    2010-02-19 | 16:14:41
  • GONA säger:

    SV Maddde: Jaa, det lovar jag att göra så snart som möjligt!! Jaaaa det MÅSTE ni göra! Ni kommer inte att ångra er!! Puss

    2010-02-20 | 17:59:50
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: