Gona

Now I'm That Bitch

Kategori: Allmänt




Har epilerat benen idag..auuuuuuchhh fyffaaan va jag skrek haha skiiitont..men skönt som fan för nu slipper man raka benen på typ 3 veckor woho =)
Imon efter skolan ska jag först möta upp Arrebarre sen ska jag över till Itman. Körlektion och dejt med Tara står också på planeringen!
Nu ska ta mig en dusch, ringa ett samtal och somna till något roligt på TV.
Imorgon tänkte jag ta mig tid och svara på alla kommentarer och mail också! Även om jag inte hinner svara ibland så ska ni veta att jag veeerkligen uppskattar det! Himla söta är ni.
Sov så sött..och lyssna på låten! Upptäckte den för några månader sen och den blev helt klart en favorit direkt!
Puss & godnatt!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    när och vilka ska åka till london?

    2010-02-09 | 23:58:12
  • GONA säger:

    SV Anonym: Jag, Itman, Nina & Shabbu åker till London imorgon :D

    2010-02-11 | 01:33:55
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: