Gona

Music

Kategori: Allmänt

Alltså ibland funderar jag bara på att byta riktning helt, karriärval alltså. Ibland har jag lust att fokusera på musik. Varför? Jo för att jag brinner för det som fan! Musik är någonting som tar sååå mycket plats i mitt liv. Något jag aldrig kan få nog av. Tänker så himla ofta "Vafaan skulle man gjort utan musik?" Det är så underbart, tänk att en melodi kan ta dig till en helt annan värld. Eller mig iallafall, jag drömmer alltid bort mig till musiken. Blir så förbannad när min ipod dör i vagnen, allt blir så dystert. Gillar inte ljudet av någons suckande, folk som bläddrar tidningar, folk som går och gruset låter mellan deras skor och golvet, regnet som öser ner utanför, folk som skriker i telefon, ljudet av vagnen..allt sånt känns sååå dystert! Jag vill istället höra en riktig sommarlåt på maxvolym i det otäcka vädret! Det får mig på positiva tankar, det får mig att leé och glömma bort vart jag är, vart jag är påväg..Oh vad jag tjötar om musik nu men F*CK va jag älskar det! All möjlig musik, alla melodier är fina på sitt sätt!

Sen älskar jag mode så förbaskat mycket också..så SÅ säker blir jag ändå inte på att byta karriärsval haha..
Nä nu ska jag ta min sista tablett och sedan sova..Påtal om tablett HAHA har ju fan helt glömt bort att berätta!! Jag blev fan skiiiitsjuk i London!! Ni vet sådär cpsjuk som man typ aldrig blir haha..eller jag blir ju typ ALDRIG sjuk sjuk och så går jag och blir det i LONDON!! Surt?? ehhh aaaa..Fick åka till sjukhuset på alla hjärtans dag haha jättetragiskt..Hade feber och infektion i halsen, min mandel hade sneat totalt och svullnat upp som fan..Kan liksom inte betyda någonting bra när doktorn tittar i halsen och säger "WOW!!" haha..Jaja men jag fick antibiotika som lindrade smärtan en hel del..Kunde ju knappt andas på dansgolvet haha..Ett roligt citat från min antibiotika-tid..
"Undra om man kan svälja antibiotika med sprit?" HAHA
Nä godnatt nu för faaan! Pusshej


Itman & Gona @ Movida club

Kommentarer


Kommentera inlägget här: