Gona

I love Rnb!

Kategori: Allmänt

Och fatta att jag har extreeem träningsverk i låren o rumpan ENDAST utav o ha dansat ute varje dag i en vecka!! Visste inte att det var möjligt..men ja, där ser man!
OCH en till sak..I'm so in love with RnB again!!! Hur kunde jag stänga in mig själv med endast house musik? Älskar house, älskat det i så jävla många år, och har fått så många och inse vilken underbar musik det faktist är. Men efter att ha festat me NÄSTAN bara RnB nu så har ja insett vilken underbar musik jag gått miste om!! WOHOOO BÄSTA RNB!! I'm back hahahahaahhaha



Eftersom vi ändå är inne på musik kan ni få lyssna på en riktig London låt..Vi gick alla runt och sjöng "ARE YOU GONNA BANG DOEEEE!?" hahahaha pusssss

Kommentarer

  • Lisa säger:

    snälla kan du lägga upp bilderna från london och berätta saker ni gjorde och typ bästa och sämsta händelserna. och visa vad ni har shoppat man vill ändå se.

    2010-02-20 | 17:33:26
  • GONA säger:

    SV Lisa: Ja, det lovar jag att göra såfort jag finner ork och tid hehe :p Puss!

    2010-02-20 | 18:00:44
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: