Gona

Webb-träff med lillebror

Kategori: Allmänt

Hejsan peeps! Hoppas ni mår bra!
Själv mår jag underbart men jag vill typ dö av kylan..Hur FAN blev det så här kallt??? Jag orkar inte ens gå o handla mat pga kylan!!
Menmen snaaaaaaart är våren här så jag försöker att inte vara allt för negativ hehe..

Har inte haft lust med bloggen på några dagar, inte kännt att jag haft så mycket att skriva, har mest bara umgåtts med min syster och mina vänner.

Har dessutom rensat i min garderob och hittat typ tusen klänningar som jag aldrig tar på mig som jag inte har någon aning vad jag ska göra med!! Kanske lägga ut dom på bloggen eller nått? Äh får seeee..
Iallafall! Idag hade jag tänkt att tvätta, städa OCH laga middag meeen det fanns ingen tvätt-tid förrens imorgon så jag får skippa det. Fått en vana av mamma att städa och tvätta samtidigt ist för o göra det olika dagar haha :p

Så nu hade jag istället tänkt att fixa med massa pappersarbete så jag gör ändå nytta! Och farmor ringde precis och ville laga middag till mig så det är perfekt!

Senare ikväll har jag webb-träff med lillebror också. Vi webbar minst en gång i veckan så att hans flytt inte ska kännas av lika mycket, fastän det såklart gör det. Min lilla arbeluttiiiii
Såhär brukar det se ut på våra webb-träffar..










(Om ni undrar varför våra tänder ser silvriga ut så är det för att vi har gjort fake-grillz av aliminium haha)

HAHAHA o så fortsätter det..Vi klär alltid ut oss och gör sjuka saker, som när jag ber honom hämta vatten till mig och medans han går o gör det så hämtar jag det påriktigt till mig själv och så lägger vi glasen mot datorn och jag säger tack och dricker mitt vatten som om han gav mig det genom datorn hahaha oh herregud om någon såg oss va vi gör o säger för galna grejer skulle dom trodde att vi har nån skruv lös..

Nu måste jag sätta fart här fast först kommer ett skönhets-inlägg! Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: