Gona

Erase me

Kategori: Allmänt

Hiiiiiii peeps!
Hoppas ni mår bra trots att det är freakin IIIIISKALLT ute! Seriöst, jag hade handskar och ändå kändes det som mina fingrar skulle ramla av!

Nina åkte tillbaks till Jönköping kl 2 så jag åkte in till stan för att umgås med henne innan hon skulle åka. Så tråkigt att hon åkte hem!! Men hon är tillbaka om 10 dagar igen så ja får hålla ut tills dess =)
Efter att jag hade vinkat av Nina så stack jag till farmor och låg där och dega i några timmar och nu sitter jag här hemma och kollar på reprisen av Desperate Housewives. Funderar på om jag orkar dra mig till Bek och hälsa på eller om jag ska ha Entourage-maraton med mig själv..
Aja får se hur det blir, ska forsätta titta klart på DH nu sen måste jag ner och handla. Kylen börjar bli lite tom känner jag..

Hörs snart! PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: