Gona

Gona goes healthy?

Kategori: Allmänt


Shit, jag tror aldrig jag har handlat så mycket nyttiga saker på samma dag förut haha..
Jag tittade i mitt kylskåp idag och kände ba shit, ja äter verkligen ingenting nyttigt! Och att ha det ansvaret att ta hand om sig själv som 18åring är ingenting att hurra för om man bara äter skräpmat?? Så jag fyllde på med massa gott OCH nyttigt!
En anledning till att jag fick en nyttighets-craving var för att jag tittade på Anna Ankas program idag och fick reda på att man faktist kan ha en annan ålder inuti. Alltså att om man äter mycket skit och dricker mycket alkohol o röker så kan man vara typ 10 år äldre inuti än sin egentliga ålder. SÅ SJUKT. Det visste jag faktist inte..Man blir ju lite orolig haha..
Naj men nu är mami säkert stolt hehe..=)

Nu ska jag upp och laga en sen middag. Mums, är hungryyyy as hell!




Skååål med Brämhults Hallon-dryck hehe..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: