Gona

Bloggtorka I guess..

Kategori: Allmänt

Holá amigos!!
Haha WAAAAAAAAAAZZZAAAAAAP!?
Oh my ja har verkligen haft det här inlägget uppe i typ två timmar nu. Bloggtorka - BIGTIME! Och det är därför mina kära vänner som ja uppdaterar så dåligt. För att jag helt enkelt anser att när man inte har någonting att säga så ska man vara tyst. Haha. Nej men, improvement på G. Grejen är den att min kamera är urladdad och jag hittar inte laddaren så det är bildlösa tider och då blir det mindre kul att läsa..

Yeaaah whatever now, igår var sjuk kul, Nina kom hem från Jönköping och överraskade alla utan mig hehe, så vi hängde hela gänget, åt indisk mat, tittade på Stand up komedy, diskuterade livet, resor och allt sånt. Skrattade ihjäl oss till våra Barcelona-bilder och slogs såklart. Och då menar jag inte "slogs" att man ger en lavett på bakhuvud utan det går viiilt till när vi fightas här. Man glömmer att man är vänner typ hahaha...

Naj nu ska jag laga frukost/middag (vafan!?) och titta på min favoritserie! OCH VILA!
Senare ikväll ska vi hitta på nått skojsigt allihopa =)

PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här: