Gona

Tattoo

Kategori: Allmänt

Vet ni! Jag har klurat på en sak ett tag nu och kommit fram till en perfekt första tatuering jag vill göra!!
Jag vet att jag inte bara kommer att ha en tatuering men jag vill göra en ganska enkel och diskret tatuering till att börja med så nu vet ja!
Mami och Babi, nu vet ni vad jag önskar mig i 19årspresent..en tatuering =) HAHAH ja vet att mamma kommer ringa mig imon o säga "aje tranu a??" (=är du galen lr?) men..vi har faktist redan pratat om det här och jag har bestämt mig nu, ja vill bara att ni betalar för den till er duktiga lilla söta flicka...heheheh (a)
Valde min snällaste bild för att min övertalningsgrejsimojs skulle förstärkas..haha I know, I'm such a geek.

Nu ska jag kolla på en dokumentär som heter Cocain Cowboys innan jag lägger mig. Återkommer med omdömme imorgon =) Godnatt på er, sov så sött! PUSS

Kommentarer

  • Laura säger:

    Cocain Coyboys är sjukt bra!! :) Se tvåan också.. hehe! Den är sjuklig.



    Ps! Du borde uppdatera oftare.



    Kram

    2010-12-10 | 15:37:21
    Bloggadress: http://laurau.blogg.se/
  • urfan säger:

    va roligt gonis! ja ska med tatuera mig nu innan nyår och ska med skriva en text :) en betydelsefull text.. om mitt land/ min religon som fanns innan islam kristendom osv, som är spc för iranier. de ska stå: tänk fina tankar, gör goda gärningar, och säg bra saker.. på persiska vid revbenen / under bh bandet ungefär :) har med länge velat ha en tatoo men har aldrig velat göra ngt bara därför, utan ville ha ngt som betyder.. va ska du skriva/ var? / din fanis

    2010-12-10 | 20:47:53
  • mami säger:

    MARIGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON PO GABON SE KUR TE PLAKESH I BJEN PISHMAN QAT BUKURI QE E KI E HUP ME TATU SE KI STILIN TI PER TATU :P I HATE TATTOOS SE ME TA PAGU HIQ E HIQ HAHAHA DU SHUM

    2010-12-11 | 16:16:44
  • GONA säger:

    SV Mami: Hahahahaha ja lovar mami du är bäst! Men jag ska bli en cool gamling som berättar historier om min roliga ungdom till mina barnbarn så det är bara coolt om jag har tatueringar då hahaha...Pasna harru sa zorr esht met mashtru tye, ja får vända mig till pappa hahaha edhe une du shum mamiii

    2010-12-11 | 18:42:14
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • GONA säger:

    SV My fan: Ohh vilken fin text!! Jag gillar den som fan, älskar sånna där positiva texter!

    Jag har också velat göra vid revbenet där men jag tror jag är för feg haha..Du får jättegärna visa bild sen hur det blev, skulle vart askul o se :D

    Ja precis, men det är verkligen bra att du gör någonting som betyder så du slipper ångra den sen.

    Min får bli en suprise, vill inte avslöja ännu haha :P Kram på dig!! Och lycka till =)

    2010-12-18 | 20:52:42
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: