Gona

Svaren på några utav era frågor!

Kategori: Allmänt

Fick frågan av en läsare häromdan vad som hänt med min frågestund! Hade ju helt glömt bort den. Jag puplicerar (godkänner då alltså) typ alltid mina kommentarer strax innan jag ska svara på de så när jag skulle göra det på frågestund-inlägget så försvann alla MEN jag hittade som tur var ett dokument på datorn där jag hade svarat på några utav frågorna åtminstone. Så jag är ledsen om just eran fråga försvann men då är det bara att fråga om på kommentarsfältet så svarar jag!

Anonym: Vem är din bästa vän?
Svar:
  
Jag och mina bästa vänner!

Anonym: Taack söta du :) Kan fråga några frågor : Går du i skolan? isåfall vilket år? Har du några framtids planer? :)
Svar: Näe jag tog studenten i våras. Mina framtidsplaner är att dra till USA nästa höst och plugga =)

Lisaaaaaaaa: Vad har hänt med itman?
Svar: Jadu, Lisa, ingenting hoppas jag? Vet du någonting som jag inte vet? Haha

Linnea: Har du tänkt att bo kvar i göteborg nu?
Svar: Ja det blir nog så fram till sommarn iaf :)

Anonym: Erkänn Tara är skit grym på att rappa??
Svar:..........

Anonym: Är du den officiella tredje tote? är ryktena sanna? fick du verkligen chansen att bli en TOTE? AMAZING
Svar:Hahahaha jaaa, jag är så stolt och försöker verkligen leva upp till min titel!!!

Anonym: hej, kan verkligen föreställa mig hur grymt det varit, vad kostade biljetten?har börjat gilla house nu på sistonde, kan du inte tipsa om bra houselåtar?? puss o kram =)
Svar: Ja det var verkligen GRYMT! Biljetten kostade ungefär 750 kr. Va roligt att du börjat gilla house! Ska försöka fixa ihop ett inlägg med gryma houselåtar väldigt snart! Puss & Kram

Anonym: Är du lycklig?
Svar: Ja! Även fast mina omständigheter bodde göra mig ganska nedstämd egentligen haha, så är jag så himla lycklig. Jag mår bra. Jag fokuserar på allt gott som kommer och det får mig att leé!

???: Hur mycket kostar en ansikstbehandlning på Stureplanskliniken i Stockholm?
Svar: I Stockholm vet jag inte men på Stureplanskliniken här i Götet kostar det 1000 spänn så jag antar att det är samma?

Anonyyyyyyyyym: Om du hade ett ex som du hade ett långt förhållande med och ni fortfarande har kontakt som kompisar, om du såg han vara otrogen mot sin nya brud skulle du säga till henne??
Svar:Haha wow, vilken komplicerad fråga. Men nej jag hade inte sagt någonting till henne. It's none of my business.

Ludee: Hej har lite frågor :D
1. har du någon kändis som du ser upp till?
2. hur gåre med körkortet gumman:D haha<3
Ha de så jättebra, ja läser inte så många bloggar typ 3-4 men din är verkligen den bästaa! pussokram
Svar:
1. Nja, har egentligen ingen speciell så men jag gillar kändisar som typ Lady Gaga som kör sitt eget race och skiter i vad alla tycker och tänker om henne.
2. Hahaha ooohmy snälla påminn mig inte :( Jag kuggade innan sommaren sen lät jag det bara vara fan men måste ta tag i det nu!!! Haha..
Ohhh va du är söt! Tack tack tack, det värmer verkligen att höra! Puss&Kram på dig!

Clara: Bor din storebror i Schweiz som din lillebror eller bor han i Göteborg? Grym blogg, jag gillar den!
Svar: Ja precis, storebror bor också i Schweiz nu, han jobbar och lillebror går i skolan =) Tack snälla du! Kram

Adelina: Får du ha pojkvän av dina föräldrar?
Svar: Haha vilken rolig fråga. Jag är 18 år och tar mina egna beslut =)

PUSS!

Kommentarer

  • J@kob säger:

    Kan inte du berätta vad du föredrar för killar, utseendemässigt och personlighet? Hur är DU i ett förhållande? Dröm och mardröms-förhållandet? Vad kan du ge för tips och råd till dom som är i ett trassligt förhållande just nu?

    Kram, din blogg rockar fett!



    2010-12-14 | 17:31:11

Kommentera inlägget här: