Gona

Tired as hell

Kategori: Allmänt

Tjenaaare!
My GOSH va trött jag har vart heela dagen! Somnat till flera gånger idag..jobbigt, hatar när jag är sådär seg hela dagen.
Igår var jag uppe till typ 5 på msn med Nina hahah så sjukt kul. Vi hade sånt där mic-samtal genom msn så det var liksom som att hon satt här på soffan och vi satt och tjöta i timmar fast minus att ja inte kunde se henne. Känns skönt att även fast hon bor två timmar härifrån så har vi ändå daglig kontakt och allt är som vanligt förutom att man inte alltid kan hitta på grejer ihop längre..och det är ju himla synd för innan sommarn så var det ju det vanliga att såfort man vakna så messa man varan "Va händer idag brush?" och så hitta man på någonting varenda dag, vad som helst, bara för att umgås haha.
Menmen I guess that's what comes with vuxen-livet hehe :p

Har inte alls så mycket att komma med idag faktist så ja låter bli och återkommer imorgon..
Kisses!


Det får bli en Barca-bild idag bara för att jag satt och skratta högt idag när jag titta på våra BCN-videon. Så bäst. Reunion Barca 2011 är det måste!!

Kommentarer

  • ilaf säger:

    Såg att dina kommentar hade raderats så kan försöka skriva om det jag hade skrivit på ett ungefär-. Jag börja med att säga att du skulle passa sjukt bra i lockarna, för din längd är perrfa!



    Sen sa jag att min pojkvän kommer från Bosninen :D Och att jag kommer ifrån irak. Rolig blandning enligt mig!.



    Btw like the pic!

    2010-12-15 | 23:17:04
    Bloggadress: http://ilaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här: