Gona

The Town

Kategori: Allmänt

Hejj!!
Inte hunnit blogga innan och nu fick jag en lugn stund så tänkte att jag kan flika in med ett inlägg.
Igår hade jag och syrran filmkväll hos mig. Vi bestämde för en gång skull att vi skulle sätta på filmen vid 9 så vi inte hinner decka mitt i filmen som vanligt. Självklart börja vi titta på filmen vid typ halv 2 haha. Men vi höll oss vakna till och med efter filmen. Det blev The Town och den var sjuuukt bra! Man va så nervös och spänd hela tiden!! Ben Affleck är så sexiiiig, damn!!

Just nu sitter jag faktist barnvakt!! Alltså vuxenpoängen bara plusas på här va..haha. Alla skulle på parmiddag så jag sitter barnvakt åt min lilla Leah. Jag bytte blöja och matade henne och la henne precis till sömns (säger man så?). Så nu tänkte jag titta på en intressant dokumentär medans hon sover.
Senare ska jag hänga med mina mongo-vänner =)

Hoppas ni har en skön fredags-kväll! PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: