Gona

Sunday

Kategori: Allmänt

Idag är jag trött och seg (som vanligt skulle man snart kunna säga)..
Igår hade vi riktigt roligt! Vi skulle ha hunnit med att titta på film också men vi fastna på TV-spelet hela kvällen. Sjut kul =)
Ikväll kör vi nog repris. Men först vill ja ha en Ben & Jerry som jag är sjukt sugen på idag!!

Förövrigt så är min Iphone tillbakaaaaaaaaaaaaaa, wohoo!! Starkare än någonsin dessutom..hehe, den har tydligen uppgraderats, så nu har den massa Iphone 4 funktioner som den egentligen inte ska ha..typ.

Nä nu måste jag ringa syrran 2 make some plans!
Pusssss

Förresten..till och med min mamma klagade häromdan i telefon på att jag bara lägger upp gamla bilder på min blogg haha, då är det fan illa. Ska verkligen försöka hitta min jävla laddare nu och börja ta lite mer kooooort!!


får bjuda på en sjukt snyggt tatuering istället =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: