Gona

Spel-kväll =)

Kategori: Allmänt

Nu är det den tid på veckan då mina ögon svider och är röda igen..Haha jag är så gay. Det var ju det där programet på MTV igen som får mig o gråta floder.
Men nu pumpar jag musik med ett smile. En julgran är påväg hem till mig och jag måste ut o julshoppa! Jag älskar julpynt men just nu har jag inte lagt upp ett skit! Hittar ingenting så får gå på jakt i dagarna..

Idag blev jag förövrigt sjukt glaaad! Mina bröder har ju med sig PS3n till Schweiz men jag trodde de hade med sig vår gamla PS2 också och så får jag veta att den ligger här hemma!! Så många tråkiga kvällar jag kunde räddats ifrån med den..Menmen är glad att den är framme nu iallafall. Mamma hade köpt frågespelet Buzz också så den låg också här så en TV-spels kväll med mina homies sitter inte helt fel ikväll =)

Förresten! Vet ni vad ni ska göra på Nyår??? TIPS TACK!! Vi skulle hyrt en svit på något hotell i stan med pga ingen av oss är över 25 ser det inte ut o bli av tyvärr :'(
Jaja nyår löser sig nog på nått sätt ändå men berätta gärna vad ni ska göra!

PUSS!

PS. Fixade med Ninas present idag och kom o tänka på att jag saknar henne som fan. Just wanted you to know that I love you baby!! See you soon.


Skickar lite kärlek med mina röda ögon hehe..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: