Gona

Piercing

Kategori: Allmänt

Samtal med mamma alldeles nyss
Mamma: Har du gjort tatuering???
Jag: Nej mami, ja skrev ju att ja inte gjort tatuering!
Mamma: Ja men ja tänkte..man vet aldrig med dig..
Jag: Ja har piercat öronen bara..
Mamma: NCNCNC är du galen, hur många gånger ska du ta hål i öronen egentligen?????
Pappa (i bakgrunden): Skitsamma pierca näsan också haha..

Hahaha alltså you gotta love my family..Påtal om tatuering så ska jag boka tid nu i veckan woohooo =))

Men idag gjorde jag iallafall hål i öronen då..På höger öra har jag redan tre hål (två av hålen gjorda i KS) och nu gjorde jag 3 st på det vänstra (sammanlagt 4 på vänster öra) två st bredvid det "vanliga" hålet och en på öronkanten. Sjukt snyggt men AUCHHHHHHHHHHH!!






Jag är supernöjd!!

PS. Tack för tipset mitt kära fan haha, får ta en sväng förbi NK =)

Kommentarer

  • Mia säger:

    Snyggt Gona! Du passar ändå i allt.

    2010-12-21 | 12:50:27
  • urfan säger:

    gonis va ska du göra för tattoo & var?

    2010-12-22 | 13:25:18
  • GONA säger:

    SV Mia: Du är så himla gullig!!!! TACKKKK söta du puss



    SV My fan: Vill inte skriva ut det på bloggen ännu hihi :P får bli en suprise haha puss

    2010-12-22 | 16:06:10
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: