Gona

My dear bigbrother is coming!!

Kategori: Allmänt

Ohhh idag är en såå bra dag!! För idag kommer min kära storebror till Sverige och hälsar på!! Han stannar bara i 1 vecka tyvärr men jag åker ändå ner snart och träffar alla så it's cool.

Idag har jag iallafall bara storstädat här hemma! Bytt och tvättat lakan, damsugit, tvättat och skurat o sånt där. Nu ska jag ta en dusch sen ska jag ner till affären och handla en massor. Broshan ska inte få komma hem till ett halvtomt kylskåp hehe..
Ikväll kommer även Alb och Valdet hit för vi ska fira min födelsedag =) Jag fyller år imorgon men eftersom Alb och Valdet åker till Helsingborg (över nyår) så får vi fira ikväll istället. Önska hela min familj också kunde vara här men äch får helt enkelt fira mig återigen när jag åker ner till dom haha..

Så det blir nog ingen uppdatering mer ikväll. Men jag ville bara flika in med att ni är världens snällaste!! Era kommentarer värmer så mycket mer än ni tror! Ni är bäst kära läsare, puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: