Gona

Mums

Kategori: Allmänt

FÖRLÅÅÅÅT FÖR DEN DÅLIGA UPPDATERINGEN!! Hahaha just kidding, who cares?
Naj men skämtosido, jag har inte kunnat blogga idag för jag har inte vart hemma sen typ 10 på morgonen!
Helt oplanerat men haft en kul dag!!
Började med att jag var uppe tidigt och skulle iväg till Lundby sjukhus för en undersökning sen så tänkte jag att jag tar en sväng hos Bekim och Albulena. Så fastnade jag där hehe..senare stack vi till in till stan och så träffade jag på Shabbu och hennes vänner så det blev en snabb fika med dom sen var jag tillbaks med Albu, hon bjöd mig på en Chai Latte och SHIT!!!!!
Alltså jag har alltid trott att det är kaffe och jag HATAR ju kaffe. Men det är ju tydligen te men ändå inte te(?) någonting sånt haha..Fast jag förväntade mig verkligen inte att den skulle va god eftersom jag typ halvdiggar té, men MY GOSH va sjuuuuuukt gott det var! My new love typ..haha nej men gillar du kanel/kardemumma-smak och inte har testat Chai latte - do it!
Efter det stack vi iallafall till min farmor och syrran och resten kom också dit, hon hade lagat pite till oss så jag vart ju jävligt nöjd hihi..Sen kom alla hit en sväng för bakelser och läsk innan det var dax för dom o draa, skön dag helt enkelt. Jag gillar sköna dagar. Nice!

Jag hinner tyvärr inte med så mycket mer, svar på kommentarer får också bli imon för nu ska jag somna till någon film. Måste upp tidigt imon buuuhuuu =(
Puss på er!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Chai latte- te med skummad mjölk, smaksatt med typ kanel, honung oftast..så det är "ändå" te hihi

    2010-12-17 | 17:26:33
  • GONA säger:

    SV Anonym: Jaaaha okey! Tack, ska komma med det argumentet nästa gång jag får "blicken" för att jag kallar det för té hahaha..

    2010-12-18 | 20:47:40
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: