Gona

Lyckad kväll!

Kategori: Allmänt

Fan alltså, ja tror vi har blivit immuna mot alkohol!! Haha förr behövdes bara två shottar och en drink för att jag skulle vara på mitt bästa mode. Igår drack vi som män (haha) och det höll i sig i typ en timme wtf??
Det var iallafall riktigt kul! Speciellt på restaurangen där vi åt (muuums) middag och tårta och drack massa drinkar. Skrattade ihjäl oss hela tiden. Underbara vänner!!
Lyckad kväll men vägen hem va däremot hemsk. Det var så kallt att man hade lust o ta livet av sig. Jag trodde påriktigt mina tår skulle ramla av haha. Och on top of that så ska det fooortsätta snöa och man fick snö i ögonen och man hade bara strumpbyxor o dt va kallt och KLACKKKK så man höll på stuka foten typ 50 ggr! Fyfan..Har typ "bestämt" att jag från och med nu bara ska festa om jag MÅSTE medans det är snö haha..Med MÅSTE menar jag att någon fyller år hehe..Nä men pallar faktist inte festa i det här vädret, det förstör ju fan allt!
Ja men iallafall, vi får se hur länge det håller haha..

Jag känner mig så jävla dööööd. Igår ni vet när ja skulle sova en stund? Tror ni ja kunde somna? Nej såklart. Och inatt somna ja 8!!!! Vi kom hem runt 6 och jag trodde vi skulle decka direkt men istället låg vi på soffan och diskutera religion hahahaha aah ni vill inte veta alltså..Kom upp runt 3-4 iallafall så den här helgen har ju inte direkt varit utvilande på nått sätt..Men nu har jag precis tagit en dusch iallafall och dratt på mig mjukis. Ska iväg och äta frukost/lunch/middag hos farmor och sen ska jag iväg till Bekim och Albulena där jag också e bjuden på middag hehe..syrran kommer också dit så dt blir kul en dyster dag som dennaaaaaaaaaaa =)

Ha en fin dag! Jag får svara på kommentarer senare! Pusssss

Kommentarer

  • julie säger:

    Skulle du inte kunna visa upp saker som du "shoppar" lite mer? älskar nämligen din stil på både kläder och skor så skulle vart kul och se lite :) om det inte är för jobbigt alltså. Take care fina du!

    2010-12-06 | 22:51:36
    Bloggadress: http://juliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här: