Gona

HAPPY NEW YEAR'S EVE!

Kategori: Allmänt

Först o främst - tusen tack för alla gratulationer! Ni är guld =)
Tillbringade kvällen med mina favoriter Itman och Nina. Vi tjötade om allt möjligt och när Nina gick hem så var jag och Itman uppe till 7(!!) och snackade gamla minnen och blev helt nostalgiska haha, perfekt födelsedag!

Nu är jag duschad och vakna precis, sov i en timma efter duschen för att samla på mig energi eftersom jag fick så jävla lite sömn inatt.
Ska äta middag hemma och dricka lite smått sen åker jag in mot stan med mina killkompisar för o träffa Nina & Amina och dra till Vasastan där vi bokat bord o helrör o hela det där köret. Vi börjar kvällen där sen får vi se vart vi hamnar!!
Hoppas ni får ett riktigt roligt nyår iallafall =)
PUSSS på er o ta hand om er!!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    undrar bara vad du anser om makedoniens konflikt med albaner i landet osv....?

    2001 när ni startade ett ''litet'' krig i makedonien, vad tycker du om det?

    2010-12-31 | 21:10:11
  • Mia säger:

    GOTT NYTT ÅR på dig med fina Gona!

    2011-01-01 | 14:37:58
  • GONA säger:

    SV Mia: Taaack så mycket bästa Mia!! Hoppas du hade riktigt skoj =) kram

    2011-01-01 | 23:59:03
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • GONA säger:

    SV Anonym: Jag bryr mig så himla lite tyvärr så jag skippar o svara på det där. Ha det bra!

    2011-01-02 | 00:00:09
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: