Gona

Fan va ja hatar rubriker..

Kategori: Allmänt

Heeeej!
How u doin???
Ja mår underbart! Hade en underbar heldag med mina tjejer igår! Först var jag och Nina och fixade bord på en restaurang inför nyår sen mötte vi upp resten av tjejerna vid bowlinghallen. Det var jävligt kul, vi var dom enda i hela bowlingshallen haha. Och jag kom sist för första gången i hela mitt liv!!!! Haha sad face :(
Efter det blev det fika och massa tjöt och SKRATT som vanligt haha. Så konstigt, va man hade saknat o va samlade allihop igen!

Efteråt kom vi över till mig, tjejerna sov här så vi var uppe hela natten och hade alltså verkligen GALET skoj, ni vet när man bokstavligen inte kan andas av hur mycket man skrattar? Hahaha shit, så sjuka bilder ja har o bjuda på. Vi spelade även Buzz frågesport hahaha sjukt kul! Vi avslutade kvällen (lr morgonen?) med filmen Takers. Alla decka efter typ en kvar såklart hehe..

Nu ska jag ta en dusch sen kommer Nina och plockar upp mig. Vi ska dra till Freeport!
Efter det är jag bjuden på julbord hos Bek med resten av gänget, ska bli roligt, har saknat min kära siiis =)
Sen ska jag hänga med mina vänner again, PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: