Gona

Dinner and party tonight!

Kategori: Allmänt

Hellluuuu!!
I'm back! Mitt hår blev asnice och jag är riktigt nöjd, som vanligt! Blir jag alltid hos min fantastiska sissss :D
Försökte ta lite webb-bilder nyss men min frisyr syns knappt så dt kändes lite onödigt..

Ja, iallafall, efter jag vart hos syrran så stack jag hem till farmor o åt panncakessss, mums.
Nu är jag hemma och mina ögon sviiiiiider som fan, jag är helt död..har bara sovit 4-5 timmar inatt och ikväll behöver jag hålla igång hela natten så jag ska ta igen några timmars sömn nu.

Nina fyller 19 år imorgon så ikväll ska hon firas!! Vi börjar med middag och drinkar på Linné kl 9 hela feta gänget och sen drar vi vidare o dansar hela natten lång. Ska bli kul som fan! Minns knappt sist hela gänget gick ut o urarta tillsammans hehe..
Men nej nu måste jag som sagt get some sleep.
PUSSSSSS PÅ ER!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: