Gona

Degis-dag

Kategori: Allmänt

Tjenareee!
Hoppas ni mår bra! Själv mår jag bra men är seg som FAN. Fått alldeles för lite sömn!
Igår när jag stack till Bekim så ville syrran att jag skulle sova över hos henne så vi körde hit och hämta lite grejer jag behövde till idag och så åkte vi till hennes lägenhet. Hon hade köpt massa gott och vi satt uppe till 6 och hade sjukt kul. Jag och syrran har alltid något att prata om o speciellt alltid något att skratta åt haha..
Jag hoppas att syrran kan följa med till Paris i vår!! Finns ingen annan jag hellre åker dit med än med henne!

I varje fall, imorse var jag tvungen o gå upp kl 12(!!!) för att jag skulle gå på nått jävla möte som tog typ 20 min så jag passade på att fixa med massa andra ärenden som banken, biblioteket, apoteket, handla mat o allt sånt där tråk. Men lånade några riktigt intressanta böcker på bibblan faktist, jag saknar att läsa så SJUKT mycket. Jag älskar verkligen att läsa böcker men på sistone har jag typ prioterat bort det. Men här ska det börjas igen, det är ju så fantastiskt när en bok lyckas fånga en helt och kännas så verklig och så bra att man inte ens vill lägga ifrån sig den för att äta!
Kan visa er böckerna imon eller nått ifall ni är intresserade..

Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag lägga mig här i soffan och slöa. Kommer nog somna tidigt ikväll och det är bara bra för jag vill komma upp tidigt imon. Har lite saker o ta hand om :)
Ha det fint! Puss


Vimmelbild från i fredags. Nina och jag med vår barndomsvän Kicoooo =)

Kommentarer

  • linda säger:

    svar; modekungen =D

    2010-12-07 | 10:28:09
    Bloggadress: http://inlindashead.blogg.se/
  • ilaf säger:

    Sv: åh älskar och förklara det :D!



    Jag fixar det med locktång. Du vet när man snurrar ihop aööting så ska man klämma det med den där kläm grejen som finns på locktången så det blir skruvar?. Skippa och klämma den. Håll locktången öppen, virva bara in håret på tången och håll i håret med fingrarna ( akta så du inte bränner dig, gjorde jag hela tiden i början). Ju mer hör desto finare lockar, blir lite glamous på det hela tycker jag.



    Btw, min pojke var på balkan festen i fredags ( ointressant kanske haha) .



    Kram / Ilaf =)

    2010-12-07 | 13:40:07
    Bloggadress: http://ilaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här: