Gona

Dagens plus & minus

Kategori: Allmänt

Oh jag har så fantastiska ideér!! Jag älskar när min hjärna är såhär överaktiv utan anledning haha..
Dagens positiva: Jag har massa roliga planer! Så mitt humör är helt lysande idag. woohoo =)
Dagens negativa: Min kära Iphone ligger i koma och är inte tillbaks förräns på Måndag -FÖRHOPPNINGSVIS-. Den fååår inte dö, den har vart vid min sida i över 1½ år nu juu..Det är så sant det uttrycket att "Man vet inte vad man har förrens man förlorar det" HAHA jag lovar er, Iphone måste vara Illuminatis verk. Jag känner mig handikappad utan den, påriktigt. Och sen kanske det ska tilläggas att jag är ett teknik-freak? Hehe..

Nu ska jag iväg och tracka mina vänner. Men först måste jag kyla ner mina ögon med nånting! Dom svider fortfarande från min gråt-stund förut haha..
Ha en fin lördags-kväll mina vänner! PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: