Gona

Blääää

Kategori: Allmänt

Oh my gooooshh!! Vilken hemsk dag jag har haft!! Hade ingen el i hela lägenhet och visste inte vad jag skulle ta mig till. Jag hade nästan lust och slänga mig på elektrikern o ge han en puss på hans skalliga huvud när han fixade det hahaha. Hade brunnit i den jävla elskiten så dt va inte konstigt.
Iallafall nu är jag äntligen glad igen efter att ha typ viljat börja lipa av frustation!
Men för och bli på mitt vanliga, lysande humör igen så måste jag få träffa min lilla Leah och pussa på henne och sen träffa mina kära vänner.

Btw. HAHA mamma ringde mig idag och ba "Du lär folk på bloggen att äta vitaminer men du äter aldrig dina själv!" hahaha bästa mamma, ja VISSTE att hon skulle lägga en kommentar om det där. Mamma tjatar nämligen dagligen på mig att jag alltid ska ta mina vitaminer o att ja alltid ska ta mina dagliga mediciner som jag alltid glömmer ta hehe..

Nu ska ja ta en lååång dusch och sedan ska ja iväg!
Pusspuss


Love this style!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: