Gona

Ärenden...

Kategori: Allmänt

Oh my! Känner mig så himla trasig idag. Är förkyld som fan och har fått näseblod varje dag i en vecka i streck nu av någon konstig anledning. (någon som vet vad det kan vara?) Samtidigt känns det som jag ska hosta upp mina lugnor snart. Har dessutom sjukt ont i ryggen och huvudet, känns som mitt huvud väger ett ton idag!
Ush, vet inte om den här mixen är ett resultat på för lite sömn, för det har jag verkligen fått idag. Men jag har tyvärr massa saker att göra idag så jag har inte tid att bara ligga och dra mig i sängen.

Nu ska jag dricka upp min oboy, freshen up o sen ska jag ut på ärenden! Hoppas på att bli klar någorlunda fort så jag hinner få lite sömn sen innan jag ska vara med mina vänner ikväll.
Ha en fin dag! PUSS


Jag och broshan på ett fik med fantastisk utsikt i Kroatien.

Kommentarer

  • egzoona säger:

    Din bror e aaassssnygg! E han singel hehe??

    2010-12-19 | 13:20:46
  • GONA säger:

    SV Egzona: Hahaha du kan ju få fråga honom sj ;) Getoar Kurtaj på FB. Kram!

    2010-12-19 | 16:06:22
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: