Gona

Äcklig av Constance Briscode

Kategori: Tips

Helluuu! Fan va gött det känns att jag börjar ta igen så mycket sömn nu! 9 timmars sömn inatt, wohoo =)
Låg uppe ganska länge igår och läste en av böckerna jag lånade. Läste bara typ 70 sidor, ändå hann jag lipa som ett barn. Den verkar riktigt bra hitills. Äcklig heter den och är skriven av Constance Briscode. Det är en sann berättelse om en mors grymhet. Read it!

Sooo wazzaapp? Själv håller jag på o tvättar sedan imorse. Såå mycket grejer o tvätta. Fick boka en till tid på fredag. Broshan lämna maaassa smutstvätt efter sig den jäveln haha. Så får ta hans på fredag och allt annat idag. Skönt och inte behöva gå förbi tvättrummet och se 5 stoora högar ligga där haha..

Snart är jag iallafall klar med tvätten då tänkte jag laga middag. Jag och syrran ska ha sleepover! Så vill laga någonting gott men har ingen aning om vaaad! Får kolla på nätet om jag hittar något smaskigt recepet..=)
Pusss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: