Gona

Talkin' to myself

Kategori: Schweiz sommar/höst 2010

Bakis-dag på stranden. Konstigt nog var det riktigt soft. Åh va ja älskar semester, inga måsten, inga bekymmer, man kan bara vara..Livet är gött.
Jag har nog bestämt mig vad jag ska göra i höst..Har ju pratat innan med Moe om att vi ska läsa upp lite betyg tsm nu men ja har velat fram o tillbaka på dt hela tiden för ja inte vetat om jag pallar lr inte men tror fan ja ska göra det. Itman, Arian, Engin och Sami är också på så vi blir ju ett gäng som ska läsa ihop. Tror det kommer göra det lite roligare! Så plugga samtidigt som vi jobbar så kan man förhoppningsvis göra små resor då och då. Det blir nice. Men ja, dt är mig vi pratar om, så förvånar mig inte om jag gör någonting HELT annat nu..men dt får bli som dt blir! Känns bara skönt att ha en plan..
Well nu ska jag iväg och umgås..

Har ni hört Eminems nya album förresten? Han är fan så jävla grym. Ja skiter i alla som tkr han är barnslig och kritiserar han o blablabla. Jag tycker att Eminem är riktigt grym.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: