Gona

Tacos!

Kategori: Schweiz sommar/höst 2010

Godkväll mina damer och herrar!
Whatcha doin?? Själv pumpar jag musik, dricker redbull och lagar middag! Ja, här äter vi middag väldigt sent. Pappa är ute med kära farbror som är tillbaks från Kosovo & Albanien och lillebror sitter vid den andra datorn i rummet och kollar film så jag hoppar omkring och sjunger här i min ensamhet haha. Ikväll blire Tacos! Jag gillar typ inte tacos men är lite småsugen på det av någon konstig anledning och jag såg hur pappa och lillebror nästan började dreggla när jag nämde ordet Tacos så jag cycklade bort till affären förut och köpte massa grönsaker och grajor och nu ska jag få fram en muumsig middag. Alltså jag vet att ja nämnt det innan HAHA men ni anar inte hur stolt jag känner mig när jag roppar "Maten är klar!!" och sedan höra pappsen och lillebror säga hur gott det smakar. Laga mat är någonting jag aaalltid velat lära mig. För jag vet hur otroligt skönt det är att ha en mamma som är världens bästa kock och att inte kunna göra mina barn nöjda och belåtna med maten jag lagar vorre en mardröm!!!
Så när ja åker hem och mamma kommer hem så har jag bestämt för att lära mig laga....*trumvirvel*..PITE! Haha, ja vet, verkar skitsvårt..Men ja ska se till o fixa det..men då ska det vara som mammas, för believe me, ja har smakat på piten men aldrig som min mammas pite. Och det säger jag INTE bara för att det är min mamma haha! Så antingen lär jag mig göra som hennes annars skiter jag i det, ja vill ju också bli känd för mina goda piten buhuuuu hahah..Okej nu har ja tappat det. Haha ska fortsätta med maten nu, pusssspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: