Gona

Smiley

Kategori: Schweiz sommar/höst 2010

Sitter här och ler som en fjant. Ler åt min och Ninas konversation hahaha. Så jävla bäst. Saknat henne och hennes "Brosh, vaken?"-sms man vakna till på morgonen. Hon är numera en mycket lycklig liten flicka hahaha och ja är typ lika lycklig, för hennes skull haha. Geek är jag. Iaf..vi har minnsam planerat massa roligt! Nu får vi väl hålla tummarna tillsammans att hon börjar plugga nästa år ist! Ofcourse I want my baby to get off to school and get started with her life men jag vill ännu mer att hon ska stanna här med mig ett tag till :D

Nä okej nu tar det alldeles för långt tid att skriva detta inlägg eftersom jag är så jäkla inne i vår väldigt intressanta konversation hahaha...
Idag har jag slappat hela jäkla dan och det var himla skönt ska ni va! Pappa och lillebror gick ut en sväng vid 9 och jag överraskade dom hungriga stackarna med en gooood middag..Kyckling och ris! Hihi himla gott vare..Så tittade vi på film och vek oss av skratt haha.
Jaja nu orkar ja inte me bloggen meeeraa lalalalala bjuder på en bild från broshans studentfest..


Full som fan hahaha älskar dig bästissss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: