Gona

In Kosovoooo

Kategori: Kosovo 2010

Haaallo! antligen hinner jag blogga lite!!
shit vart ska ja borja..nar ja kom hit so kom morfar och hamta mig, fyyffan 40 graders varme, snacka om att vilja doooo hahaha iaf okte till morfar och traffade min alskade lilla kusin och gudson, ohh ville ata upp honom so sooot han er!!! Ni ska fo se bild en dag! Traffade mina kusiner och morbroder o grejer, sen kom fler kusiner po besok och sen stack vi ut o festa, va helt deaaad men min kusin som var po besok her ville ut (hon har numera flyttat till huvudstaden) iaf so stack vi ut, skiitkul! Nasta dag stack vi upp looongt till bergen, sooo skon luft, nastan lite kallt, o overdrivet frisk luft..skont som fan..och IGOOR SO FASTA JA! Trodde aldrig dt va mojligt att jag skulle klara av o fasta en hel dag but i did it and i was proooud of it. beratta for typ alla hahaha...iaf so po kvallen efter att ha atit en jaaaakla massa mat so stack till tillbaks till morfar igen och sov dar eftersom min lillkusin hade grotit hela natten o dagen efter mig o ja saknade honom! idag kom jag till mina andra kusiner iegn och so va vi po stan hela dagen och shoppa o fika, sjuuukt varmt men vaad ska man gora likzoooom hehe..Nu kakar alla middag, och jag ska hoppa in i duschen och sedan fixa mig, en kusin till mig gifter sig tydligen haha..ska bli rooooligt..oh ja alskar o va i kosovo, dt ALLTID nogonting som hander..so ja bestamde mig for o kopa en ny biljett hem t sverige! ar hemma i slutet av september ist, en vecka i kosovo e alldeles for lite for mig fkt...jaja ni for ha dt so hiiiimla bra so hors vi pussspusss

Kommentarer

  • FILLY - FILLYS.BLOGG.SE säger:

    Vilken tur du har som reser runt. Jag lovar du borde njuta av värmen medans du kan. <3

    2010-08-30 | 20:29:07
    Bloggadress: http://fillys.blogg.se/
  • Egzona säger:

    vart i ks bor du:)? kram!

    2010-09-11 | 20:16:40
    Bloggadress: http://djooona.blogg.se/
  • GONA säger:

    SV FILLY: Ja, ja försöker verligen njuta fan :D Hoppas dt inte är alldeles för kallt i Sverige!! Kram pà dig <3

    2010-09-18 | 23:34:13
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: