Gona

Wohoooo :D

Kategori: Allmänt

Hallååååå eller!
Va händer? Orkade inte blogga igår, kom hem rätt sent och var helt död så jag segade vid msn bara..Kul som fan var det iaf, men FYFAN vilken dålig kondis jag har..herregud hahaha..Jaja mina ben ser iallafall ut som jag vart i krig nu. Kanske inte är så bra med tanke på att vi har balen ganska snart haha..Men kan inte låta bli, tycker det är så kul. Men nu har jag fan fått ett fett blåmärke precis vid den kulan vid foten ni vet? Där det gör aaaallra mest ont, o fan va in i helvetes ont det göööööör!!! Bara när jag går t.o.m :(  Men neeejnejnej jag ska inte klaga för sen håller killarna på och gayar sig om att vi inte tål deras skott o blablabla haha..

Förövrigt sååååååååååååå.. är min STUDENTMÖSSA HÄÄÄÄR!!!

Tro faaan att jag är överlycklig hihi =)
Mindre än 40 dagar kvar nu ÅÅHHHH så härligt!!!

(min webbis är pajjjj bröder o systrar, that's why)

Nu ska jag käka frukost och packa väskan sen blire hårdträning!! Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: