Gona

Thursday

Kategori: Allmänt

Godkvälll!!
Har ni haft en bra dag?
Min dag startade IIIINTE bra må ja säga. När jag vaknade och såg klockan ville jag bara strypa mig själv till döds hahaha :( Så jäkla klantig man får lov o vaaaaaaaaa bläää..men jaja jag fixar det.
Segade hela dagen typ men tillslut gjorde jag mig iordning och gick ut på ärenden..Avslutade med gymmet..Fyfan, på min ena axel har jag ett mysteriskt blåmärka som gör jäädrans ont o på den andra axeln råkade ju nina slänga på 25 kilo vikt häromdan..så skulle jag göra en slags övning där man trycker båda axlarna hårt mot maskinen o så lägger ja på med typ 30 kilo o tar fart POMMMM att jag inte skrek som ett barn där kommer länge att förbli ett mysterium...hahaha fyyyyfan va ont ja fickk!!! mina stackars axlar :(
aaaaaaja..har städat mitt rum (WOHO äntligen) bytt lakan, duschat, målat naglarna, smörjt in mig i Victoria's secret vanilla-cream o allt sånt däääär och nu blir det att lägga sig och kolla på TV!

Kom precis på att jag som 'bloggare' kanske bodde ta lite fler foton om dagarna haha...Will do will do!
Tills dess får ni nöja er med random bilder..


LillGona hahaha...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: