Gona

I made my decision..

Kategori: Allmänt

Hej!
Vill börja med att säga att jag uppskattar era tips och råd otroligt mycket!! Jättegulligt att ni tar er tid och skriver ner så mycket bra grejer!
Men jag har bestämt mig..Detta har jag grubblat på ett bra tag nu, vart i min hjärna konstant!!
Och jag ska ta ett år ledigt. Inga besvikna miner nu!! Jag ska till USA! Jag vet att det finns folk där ute nu som tänker ähh hon åker inte men vet ni vad? Det skiter jag fullständigt i. Sen jag var liten och drömde om USA så jag har fått höra nedlåtande kommentarer om att jag bara drömmer och att jag aldrig kommer komma dit. Men min motivation stärks bara mer o mer av sånt så I guess att det bara är bra. Ni känner inte mig och därav vet ni inte hur jag är som person och hur jag är när jag brinner för nått. Jag är en bestämd person, vill jag göra något så gör jag det. Så detta handlar inte om att jag fegar ut i sista stund eller något sånt för jag ser inte fram emot någonting annat mer än flytten till L.A, vare sig det blir ensam eller med min bästa vän. Du kan droppa mig helt ensam mitt i en storstad och jag klarar mig. För att jag ÄLSKAR utmaningar!! Jag älskar när livet leker och jag lever efter att "allting ordnar sig alltid" för det gör det!! När jag hade fyllt i mina ansöksningspapper satte jag mig ner och funderade på anledningen till varför jag har så bråttom med och flytta iväg och den enda anledningen jag kunde komma på var för att jag ville komma bort från Göteborg! Inte att jag var rädd o tappa pluggsuget, att jag var rädd för o inte komma in, att jag var rädd att jag skulle slöa för mycket och ta fler lediga år, NEJ ingenting sådant. Just för att jag känner mig själv. Visst är jag lat som fan och älskar att bara sega och chilla mig igenom livet så vet jag när jag ska ge allt. Jag ger allt när jag brinner för något.
Skolan i USA går ingenstans, den finns fortfarande kvar där om ett år.
Jag har detta året på mig, och jag har redan börjat fundera på vad jag vill göra..Har så många olika ideér i hjärnan. Men vissa grejer ÄR faktist så mycket enklare att genomföra med en vän. Jag funderar på dra till bl.a London..Syrran tycker jag ska till Austrailen. Först funderade jag på att flytta till Sthlm och bo i en liten trea med Nina ifall hon kmr in på Karolinska, så pluggar hon, o jag pluggar upp ämnen på distans medans jag jobbar. Men jag vet inte, när min syster och mamma kom med alla utomlandsförslag blev jag mycket mer lockad till det. Jag trivs verkligen inte i Sverige..
Får se vart jag hamnar helt enkelt, men i Sverige tänker jag inte stanna i 1 år iallafall!!


Rullar iväg nu...HAHA

Kommentarer

  • Morea säger:

    Önskar dig all lycka! Tror att det kmr gå bra för dig! Jag hoppas att du kmr blogga även när du flyttar utomlands =)

    2010-04-23 | 15:27:51
  • GONA säger:

    SV Morea: Tusen tack!! Det värmer verkligen att höra =)) Ja, det ska jag verkligen försöka göra! Kram på dig

    2010-04-23 | 15:53:11
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: