Gona

Ut o tända brasa!

Kategori: Allmänt

Shooohooo in da hoooood!! hahaha..
Kom preciiis hem efter att ha vart ute och lirat boll, rökt vattenpipa o käkat massa gott haha..men SVINkallt var det..vi ska aaaaalltid överskatta vädret! Menmen jävligt skoj va det iallafall.
Nu ska jag hoppa in i duschen snabbt och äta sen ska hela gänget samlas och tända en brasa o dansa runt omkring den..HAHAH skoja ba vi ska chiiiiiiiilla o så ba, blir nog roligt som alltid :D
Hörs senare, då får ni bilder också :)
Pusspuss ha en fin kväll!

Kommentarer

  • FILLY - FILLYS.BLOGG.SE säger:

    Hahahah,jepp alltid överskatta vädret. Och jag som tänkte inviga min nya jeans jacka till en skön vår väder resulterade till att jag frös arslet av mig. Så kan det gå när man inte har sett riktig sol på några månader :p :D

    2010-04-10 | 00:14:44
    Bloggadress: http://fillys.blogg.se/

Kommentera inlägget här: