Gona

Tuesday

Kategori: Allmänt

Godkväll alla lovers and haters! Haft en bra dag?
Min var väl helt okey, inte hänt så mycket :)
Var och tränade med Nina..seeeegt idag, så råkade nina slänga på 25 kilo fucking betong på min axel så det gjorde inte saken bättre hahahaha, vi höll på garva ihjäl oss men fyyyyfan va ont det gjorde! Träffade även på syrran där och vi bestämde att jag o Nina skulle över till hennes fina lilla lägenhet på söndag! Inte hunnit gå över och hälsa på så mycket sen hon flytta men det ska dt bli ändring pååå :)
Nä men imon blire faktist hårdträning. Har bokat tid med personlig tränare kl 6 så då jävlar kör vi hehe..
Jaaa..va händer annars då..inte alls mycket fan..två veckor kvar till balen woho tagga tagga..fastnade vid datorn med o kolla biljetter till en viss sak som jag är lite småsugen på, bara sådär för sakens skull men får se med mami och bröderna om dom är på..lr bröderna e definiiiivt på såklart haha ska kolla med mamsen bara =)
Nej nu ska jag borsta tänderna och lägga mig under täcket och kolla på filmen 'Brothers'..verkar vara skittung!
Godnatttttttt!!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: