Gona

Time to step up the game

Kategori: Allmänt

Fan va mycket press man har på sig!!! Tusen grejer att tänka på och tiden bara FLYGER iväg så sitter man där med sin klump i magen när det är alldeles för sent. Varje dag säger man att man ska ta tag i grejer men aldrig blir det av. Vad är det med mig? När blev jag en sån här oansvarig och slarvig person? En sån EXTREM lat människa? Jag har alltid gillat läget men nu blir det bara för mycket, varenda sak jag tänker på ger mig en klump i magen. Inte alls kul ju.
Så nu ska jag ta tag i det, ta tag i allt! Ska bli nöjd! I slutet av dan när jag lägger mig ska jag leé för mig själv och vara stolt inte vända o vrida på mig i sängen och känna ångest.

Idag har jag haft en RIKTIG slapp-dag, ni vet när man gör absolut ingenting! Städade undan igår så jag vaknade till ett städat hem och när alla gick iväg var jag ensam så jag bara låg i soffan under filten exakt hela dagen. Och ja, det var skönt som fan! Men nu har jag ångest, för jag kunde fått så mycket saker gjort idag!

Men imorgon, då jävlar. Jag ogillar att säga "ny dag, nya tag" för det känns så kliché men i det här fallet är det kind off that way. Ska skriva ner alla tusen grejor jag måste göra i min 'To do-list' och sen är det bara att köra igång!
Förhoppningsvis lär det dyka upp ett inlägg där jag skriver hur grym jag är istället för o klaga på mig själv väldigt snart!

Nu: Shutter Island.
Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: