Gona

Sunny day

Kategori: Allmänt

Haaallå eller!
Inte alls mycket o skriva nu faktist. Har ont i magen av någon konstig anledning och så har mina mandlar svullnat upp som FAN så det gör ont när jag sväljer. Arian säger att det är halsfluss, jag väljer att tro på att jag endast blir sjuk en gång om året and I already done that in London. Så NEJ NEJ NEJ tänker fan inte åka på någon ligga-i-sängen-sjuka!! Tänkte gå upp tidigt imon (god luck with that) och dra till vårdcentralen och kolla upp det, måste ändå lämna in mina jäkla prover..
Iaaaaf..idag var soft. Nina kom och hämta mig och vi hade alllllllt annat än en lugn bilfärd till Partille HAHAHA ja dör bara ja tänker på det hahaha riskera våra liv så för ett sms..HAHAHA..jaja nog om det, vi besökte Allum bara så för skoj skull eftersom vi tröttnat på allt annat. Hitta inte ett SKIT förutom det där naglacket som hela sveriges befolkning ska ha nuförtiden..Efter stoping by i Hjällbo igen så åkte vi iväg till Biljardpalatsen och tittade på matchen med boysen. Lika kul som alltid.
Nu tänkte jag lägga mig i sängen och titta på film.
Godnatt!


Random vimmelbild på Level

Kommentarer


Kommentera inlägget här: