Gona

Söndag

Kategori: Allmänt

Gud vilket liv vissa människor har..bara snacka snacka snacka..tröttnar ni inte på er själva? Hur intressant kan det vara att prata om mitt liv när man inte känner mig? Haha det är ju nästan så att man tycker synd om er!!
Jävla skitungar..man ska fan bojkotta yngre vänner haha..låta dom växa upp först typ. Jag tål inte omogna människor!!
Och en gång för alla DET ÄR STOOOOR SKILLNAD PÅ ATT VARA BARNSLIG OCH OMOGEN!! Ushh hahaha alltså jag vet att ni avundas mig och mitt liv men back off bitches för när det smäller så smäller det påriktigt. Jag är inte typen som går runt och hotar och slänger iväg hälsningar så är det någonting ni vill säga så kom fram till mig o säg det. Sluta vara så fega jävla pussys!
Sååååååå nu har jag avreagerat mig på alla dessa fjortisar som älskar mig o mitt liv hihi =)
Nu ska jag bara föna håret sen ska vi iväg och lira boll & röka pipa med pojkarna, vår söndagssysselsättning typ haha..
Pusshej!

Kommentarer

  • Mia säger:

    Skit i dem ush på såna omogna sketungar!

    2010-04-25 | 23:35:54
  • FILLY - FILLYS.BLOGG.SE säger:

    Gona "with lover comes haters" så slösa inte din tid på skit ungar. Strunta bara i dom :p vissa personer förtjänar inte ens tid, belive me I know

    2010-04-26 | 12:53:35
    Bloggadress: http://fillys.blogg.se/
  • GONA säger:

    SV Mia: Ja fyfan haha nolifers..inte för att jag bryr mig så värst mycket om dom då haha men kände bara för att avreagera mig lite fan =)



    SV Filly: aa du har helt rätt faktist! tar det bara som en komplimang att dom så gääärna vill veta och prata så mycket om mitt liv haha..

    2010-04-26 | 14:26:00
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: